poniedziałek, 11 lutego 2013

Pewność siebie...

...jest to chyba jedna z cech, których mi brakuje, a chciałabym ją mieć we wszystkich sytuacjach jakie mnie w życiu spotykają.


Bardzo często zdarza się jednak, że własnie wtedy gdy ją najbardziej potrzebuje, pewność siebie i wiara we własne możliwości, opuszcza mnie. Jak zdarza się to mi sporadycznie, nie muszę się przejmować, gdyż w życiu każdego człowieka są takie momenty, gdy pewność siebie nas opuszcza, ale mi akurat zdarza się to często.Najczęściej ma to miejsce w momentach dołków emocjonalnych lub gdy wykonuje czynności dotychczas mi nieznane, wchodzę w nowe środowisko i nowi znajomi.

Nie potrafię zaakceptować siebie, moich wad i zalet. Mam strasznie niską samoocenę.

Gdy wychodzę gdzieś z moimi przyjaciółkami i spotykamy nowych znajomych, jestem cicha i nieśmiała, może nie aż tak bardzo, ale częściej odzywają sie moje koleżanki niż ja. Nie potrafię zagadać do kogoś. Jak ktoś nowy zapyta mnie o coś, odpowiadam z niepewnością.

Jak zatem mam zyskać pewność siebie? :c 

                                                                                     WERCZI



3 komentarze:

  1. Słuszne pytanie, często ma podobnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ja nie potrafię sobie z tym poradzić.Przy osobach które znam jestem bardzo wygadana,uwielbiam wariować,a jak już przychodzi co do czego to jestem szara myszka. Chciałabym przy wszystkich zachowywać się tak samo :<

    OdpowiedzUsuń